Шляхи підвищення управлінської майстерності шкільних адміністрацій

24 березня 2016 року на базі Збаразької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 імені Івана Франка відбулося засідання районної школи управлінської майстерності заступників директорів шкіл з навчально-виховної роботи на тему «Аналіз уроку як цілісної складової педагогічної системи» .

/Files/images/DSC_1830.JPG

Відкрив зібрання Бартошинський В.Д., завідувач районного методичного кабінету, який наголосив, що функція педагогічного аналізу займає особливе положення в управлінській діяльності. З аналізу починається управлінський цикл і ним же закінчується. Відвідування й аналіз уроку - важлива складова управлінської діяльності адміністрації школи і від повсякденного вдосконалення уроку та вдумливого аналізу залежить весь педагогічний процес у навчальному закладі. Шкільна практика показує, що керівники шкіл та вчителі відчувають найбільші труднощі при аналізі уроку у визначенні триєдиної дидактичної мети, у виборі форм і методів активізації пізнавальної діяльності учнів, в оптимальній реалізації власних професійно-особистісних можливостей на уроці. Разом з тим кваліфікований аналіз - дієвий засіб формування молодого вчителя як фахівця, що є важливим обов’язком шкільних адміністрацій та методичної служби району. Виходячи з цього, Віктор Дмитрович окреслив мету та завдання семінару.

/Files/images/DSC_2180.JPG

Директор школи Альохіна Г. Й. розповіла про основні напрямки діяльності та досягнення закладу, серед них найкращі в районі результати з зовнішнього незалежного оцінювання, найбільше призерів олімпіад та різноманітних конкурсів районного, обласного та всеукраїнського рівнів, міжнародні зв’язки з польською школою №1 ім. Броніслава Маліновського м. Воля Меджинського повіту. Значна робота у школі проводиться щодо впровадження здоров’язберігаючих технологій. Заступник директора школи Макара Н. Й. поділилася досвідом роботи з питань організації методичної роботи з педагогічними працівниками, продемонструвала найкращі учнівські та вчительські проекти та науково- дослідницькі роботи, ознайомила з діяльністю філії Малої Академії Наук при навчальному закладі.

/Files/images/DSC_1890.JPG

На розгляд присутніх адміністрація школи представила 6 уроків: урок історії у 10 класі (вчитель Багрій М.Т.), іноземної мови у 8 класі (вчитель Бетлей М.Р.), інформатики у 5 класі (вчитель Матвійків Н. А.), образотворчого мистецтва у 7 класі (вчитель Ковальчук Г.П.), християнської етики у 6 класі (вчитель Гнип Л.Я.), літературного читання у 2 класі (вчитель Петрик Г.В.). Заступники директорів шкіл працювали в групах. Кураторами та координаторами груп були методисти районного методичного кабінету. Згідно з жеребкуванням кожна група відвідала урок. Після самоаналізу уроку вчителем, кожен заступник зробив детальний аналіз відвіданого уроку, починаючи з завучів-початківців, закінчуючи найбільш досвідченими заступниками. Підсумком цієї роботи стало проведення круглого столу, висловлення побажань вчителю, адміністрації школи та районному методичному кабінету.

/Files/images/DSC_2243.JPG

В ході семінару методистами проаналізовано Книги внутрішкільного контролю заступників директорів шкіл. Найкраще їх ведуть завучі Залужанської, Збаразької №2 імені І.Франка загальноосвітніх шкіл І-ІІІ ступенів, Кунинецької, Синявської, Максимівської, Шимковецької загальноосвітніх шкіл І-ІІ ступенів.

/Files/images/DSC_2286.JPG

Окрім теоретичних та практичних навиків, учасники семінару отримали ще й духовну та естетичну насолоду, відвідавши шкільні музеї Івана Франка та історії школи, народознавчу світлицю, переглянувши виступи танцювальних колективів та переможців конкурсу, приуроченого річниці Небесної сотні.

Кiлькiсть переглядiв: 601